Fullt upp idag :)

Morgonen började med att vi drog iväg o köpte nya madrasser :))))) Känn glädjen :D
 
Sen var det dags för mig att luncha med min svägerska Therese, vi åt dagens på "Connys kalaskök", såå gott :)
O efter det sprang jag förbi lillasyster Sandra o kollade in hennes nymålade kök - Blev riktigt snyggt :)
O sen fortsatte jag till Vårdcentralen för att ta bort stygnen - Det stack till lite.. Tydligen hade jag väldigt mycket tråd o långa trådar, på väldigt liten yta, haha!
Men nu e dom väck :))
 
O nu blir kaffe o bulle med älskling om en liten stund. Han e bara ute o fixar lite efter att dom varit här o plockat ner våran luft/värmepump, som suttit på framsidan.. Vi har aldrig använt den, så nu blev den såld :)
 
O så har min lillasyster Sabina o hennes Oskar kommit hem från utlandet - dom har semestrat i en  vecka.. Känns tryggt o bra o han dom på hemmaplan igen ;)
 
Hmm, vad händer mer??
Inte mycket :)
Jag ska strax springa o provligga i vår nya säng :)
(hahaha, det där lät det)
 
Ja, den blev ju lägre i alla fall.. Hahaha!!!
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0