Igår & Idag!

Igår var en dålig dag, jag låg mest i sängen o hade ont. Fick besök av Malin o lille Gustav på fm o sen kom Agneta hit en sväng, hon körde även ner mig till stan så jag kunde handla lite, sen gick jag hem.
På em kom Jeannette o Magnus förbi  o pratade lite.
Älskling jobbade hela dagen så barnen var på skola/dagis hela dan/natten!
Dock sov jag bra natten till idag :)) Yeay!!
Idag e jag lite piggare, började dagen hos Therese o fick äntligen naglarna gjorda igen :))
*lycka*
O nu när älskling åkte för att hämta Jonas o handla lite så vaknar givetvis Felix - Han gallskriker o det finns inget jag kan göra för att tysta honom, han vill upp, o jag kan inte :(
Fan!
 
Förutom det, så har dagen hittills gått bra. Ikväll väntas "Knatteskutt" för Kasper, annars ska jag mest ta det lugnt :)
 
Måste till Felix nu..
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0