Många känslor!

Doktorn sa att man kunde känna sig arg, ledsen, glad, deppig osv efter en sån här operation.. O det har han ju verkligen haft rätt i..
De första 2 veckorna har jag trots smärtan mått bra, varit glad o positiv.. Men de senaste 2 dagarna, e jag allt annat än det. Känner mig väldigt ledsen o nere.. Smärtan jag har nu, måste bero på någon nerv eller muskel - den går från nedre ryggen o skär sedan förbi axel, hals o upp i huvudet o det e i princip varje gång jag rör min högra arm!!
Väldigt irriterande!!
Antar att min fina fasad åker på så fort jag umgås med någon, som iofs e ganska skönt.. Att faktiskt må bra för en liten stund.
Martin får definitivt inte bara se den där glada Irene! Stackarn!
 
Jag e trött på smärtan, jag e trött på att inte kunna saker o ting själv, jag e trött på att minsta rörelse jag gör - gör ont! Jag e så trött!!
Jag vill vara jag igen!
 
Jag tar en promenad om dagen, för att det e bra - Men inga längre sträckor eftersom jag får så ont efteråt. Idag ska vi åka o handla en sväng, det behövs! Tyvärr har det blivit småhandlingar den senaste veckan, jag kan ju inte bära så tungt.
Älskade "Mjuka linjen" har kommit till användning igen, då jag kan åka buss fram o tillbaka till affären :)
Det e väl det positiva jag har att berätta, haha!
 
Nu blir det handling. Återkommer senare under dagen :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0