Nya madrasser :)

Imorgon ska jag o älskling åka o titta på nya madrasser till våran säng :)) Sååå kul..
Jag känner mig riktigt exalterad, hahaha!!
Fan, våra madrasser gick sönder för 6 år sen, men vi har envisats med att sova på dom i alla fall. Men nu har vi insett att det e totalt omöjligt, haha..
Ska bli sååå skönt att få sova i en hel säng :)
Jag ska även ta o måla våran säng vit :) Har en liten tanke att vi även ska fixa en fondvägg i vårat sovrum, har hittat en på Rusta som e såå sjukt fin :))
Jag bara måste ha den, hahaha!!
 
Idag har jag haft en bättre dag, inte alls så ont faktiskt... Jag nös förut på Jonas fotbollsträning - Det gör jag helst inte om.. Satan, vad ont det gjorde, haha!!
Jag har även bestämt mig för att engagera mig mer i Jonas fotboll, kanske hålla i uppdateringen på deras hemsida eller Sommarlandscupen, vi får se :)
Vore kul i alla fall :)
 
Jag ska även hjälpa min syster att måla hennes gunghäst i veckan, ett jobb som passar mig nu :)
O på tal om jobb - Jag saknar jobbet sååå mycket.. Vill att veckorna ska gå fort nu..
E ju så läskigt det här - jag e såå rädd för att jag ska gå sönder!! ;)
 
Nä, nu ska jag slappa lite :))
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0