Vill ju inte bli fet ;)

Ja det här går inte!
Små korta promenader o sen spendera resten av dagen hemma, vara försiktig o sen äta på det.. Jag kommer ju bli tjock om jag ska äta o inte röra på mig!!
Tur att jag ska återvända till gymmet i januari, då ska skiten bort, hahaha!
 
Idag tog vi en liten tur till Öppna förskolan, mycket trevligt.. :)
 
Älskling e o hämtar Jonas i skolan, medan jag e hemma med dom små.. O så vaknar Felix, fan! Jag får/kan inte bära honom, så nu sitter han i sängen o tjurar...
Stackars barn!
Det hjälper ju inte om jag e där, han e redan sur!
 
O såret kliar!!! Satan vad det kliar!!!
Jag vill liksom bara riva tillbaka, det känns som om jag har hela tuttarna fulla med myggbett, haha!!
 
Natten gick rätt ok, jag sov jättebra, men när klockan ringde 06:00 för att påminna mig om mina värktabletter, hade jag djävulusiskt ont!!
Men jag tog mina piller, somnade om o kl 08:00 när det var dags för nästa piller, då kändes det mycket bättre :)
Än så länge har jag inte kunnat trappa ner på medicinerna..
Jag kör samma tider som på sjukhuset, vilket e 06, 08, 12, 18, 20, 22...
 
O stackars Martin sover nog inte så bra. Han e ju tydligen vaken o hör mitt jämrande på nätterna :(
Älskade, älskade Martin <3
Hur kunde just jag få en sån snygg o fantastisk kille?
 
Nä, nu ska jag kila in till Felix o göra ett nytt försök att glädja honom, trots att han säkert tycker att jag e jätteelak som inte plockar upp honom, utan bara titta på honom, haha!!
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0