Dessa storhelger!

Såå typiskt.. Långfredag o Martin e på väg in till sjukhuset med Kasper - astmaanfall igen :(
Jag e så trött på hans elaka astma, den har jävlats med honom sen i vintras, så himla tråkigt.
O nu har det blivit så illa att han inte längre fixar att springa omkring o leka som normala barn utan att bli
påverkad :(
 
Hur som helst, så har jag o barnen påskpysslat idag, jättemysigt.. Dock har vi en liten intrigmakare i Felix, han e verkligen i sitt esse.. O fortfarande vaken, trots att kl passerat 19, haha!!
Ja ja.. Nu sitter han intill Jonas i köket o försöker sno hans teckningar... 
 
Själv e jag riktigt trött just nu.. Blir alltid ledsen inom mig när Kasper får åka in.. Det suger!
 
Ok, nu e det dags för den klassiska kvällsplockningen, ska försöka plocka undan barnen också, hahaha!
Nä, skämt åsido. Dom e ju fantastiska :)
 
För min del blir det häng i soffan o titta på några avsnitt av "Parenthood" :)
Lite godisätande givetvis, kanske även hinner med lite popcorn :)
Så om någon känner sig manad att komma med ett glas vin också, så e det oerhört uppskattat :)
Gärna rosé ;)
Hahaha!
 
 
Tjing...
 


Kommentarer
Anki

Stackars liten :(
Hoppas de kan hjälpa honom på sjukhuset.
Kramar

Svar: Jaa :(Han fick inhalera 2 ggr o sen undersökte dom honom lite.. Han e mkt bättre idag, men den där jobbiga hostan e ju kvar.
Han ska dock kallas in för ett pricktest snart.. O det känns ju väldigt bra :)
Irene

2014-04-19 @ 07:57:13
Anki

Skönt det, då vet ni lite mer efter det. Kramar

2014-04-20 @ 08:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0