Förlåt!

Sist jag skrev så gick jag på 1 veckas ledighet o så har jag inte skrivit ett ord här, haha!
Ja ja!!
Det visade sig att jag hade mer inbokat än någonsin, definitivt ingen ledig vecka :D
Under den veckan hann vi med, besök hos lillasyster Sabina o hennes familj, där mötte vi även upp min mamma o c:o, magsjukan 2 ggr, besök o behandling på i4beauty, besök hos min mamma för att fira min äldre bror som fyllde 32 år i veckan, samt en massa andra överraskningar vi kommit med sista veckan :)
 
Ja, det blev fullt upp o nu e jag givetvis inne på en ny vecka med 5/7 nätter :))
Älskart :)
Jag har definitivt världens bästa arbete  ♥
 
Idag har vi hunnit med ett besök hos min svåger David, samt besöka vännen Stina o överlämna näsdroppar o nässpray som min arbetskollega Sara lämnat åt mig på jobbet :)
Guld värt.. :)
 
Nu väntas 1 vecka Påsklov för barnen  ♥
 
O nu e det dags för nattning av barnen, sen ska jag gotta mig med något avsnitt av "Parenthood" o popcorn :P
Jag har längtat efter popcorn hela helgen ju :)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0