I skrivande stund...

Just nu sitter jag med tandborsten i munnen o e mentalt laddad för ännu en 5-nätters vecka :D För att sedan gå på 1 veckas långledighet igen :))
Då har jag tid med en massa planering...
Till att börja med så ska jag måla om våran säng :)) E så trött på vårat sovrum, vill ha lite nytt.. O enda sen vi flyttade hit så har jag velat ha en panelvägg som fondvägg i sovrummet, e ju såååå snyggt..
Visade lite exempel på det för Martin förut o han verkade riktigt på den idén :)
 
För övrigt så har det varit några riktigt heta dagar o vi har njutit till fullo :)
 
Igår drog jag o de små till restaurangen, o dom var såååå duktiga.. Öste beröm över dom.. Jag brukar sällan gå ut o äta med barnen, då det e mer besvär än trevligt, hahaha!
 
Nu ska jag dra till jobbet :D
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0