Ledigt!

Sådär ja!
Då var de 2 nätterna gjorde o jag e ledig i en vecka :)
Ska bli skönt.
E dock väldigt trött då jag inte hann sova sådär jättemycket igår, o så hade Felix en jobbig natt, så kom nog inte i säng förrän kl 02.00.
Så med ynka 4,5 timme på 1,5 dygn, så kan man säga att jag somnade gott :)
Älskling väckte mig strax innan kl 10 idag, haha!
O nu sitter jag fortfarande med okammat hår o i pyjamasen o har precis fått i mig frukosten. Har suttit o pysslat lite framför datorn, e ju så mycket som händer i sommar - Alla dessa kalas..
O det e visst någon i detta hemmet som fyller hela 30 år!!
Vem kan det vara? ;)
 
De senaste dagarna har jag införskaffat lite nytt till barnens sängar, nya täcken o kuddar, samt så får Kasper en helt ny madrass från Ikea (väntar otåligt på paketet).
Även en hel del nya sängkläder har införskaffats, älskar sängkläder.
 
Idag blir det lugnt, vi ska bara vara hemma.. Jag har ju ändå en del att stå i :)
 
Nä, nu ska jag glida vidare :)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0