Löpning o nattjobb!

Då e man igång på näst sista veckan innan långledigt :)
Idag sov jag till ca 15:30 tiden, sååå gött :))
 
Älskling o barnen hängde i lekparken när jag vaknade, så jag kunde bara ta det lugnt o vakna i min egen takt, såå härligt..
O sen hade jag ju bestämt med lillasyster Sandra att vi skulle ta en liten löprunda.. O ni som känner mig, vet att jag aldrig har sprungit i hela mitt liv.. O dra mig baklänges vad jobbigt det var..
Fan, det ser ju så lätt ut för alla andra o jag fick kämpa för att ens hålla mig vid medvetande, hahaha!
MEN!! Jag tog mig runt, kämpade tappert o typ 1,8-2 km senare flöt jag sista biten hem :)
 
Drack en massa vatten, tog en dusch o gjorde mig iordning inför nattens arbete o dog en smula.. Illamåendet ville äta upp mig inifrån, hahaha!
Nu har jag dock suttit en liten stund vid datan o återhämtat mig, så antar att jag kommer klara av nattens arbete :P
 
Nä, nu ska jag packa det sista innan jag ska bege mig :))
 
Natt 2/2 nu o sen ledig helgen :))
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0