Min älskade hjärna!!

Jaa, jag blir galen!!
Alla dessa planeringar o tankar, jag kan snart inte fungera längre. Så fort jag får en ledig stund, så upptas den av allt bröllopsplanerande, hahaha!!
I`m a bridezilla ;) Hahahaha!
 
Men vem blir INTE helt till sig av titta på allt sånt här??
 
(alla dessa bilder e hämtade från google)
Mmmmmagiska bilder :))

Idag har jag köpt ännu mer fix, som jag faktiskt tror kommer vara mycket uppskattat :)
 
O min klänning, det e något visst över den. Den e egentligen inte så märkvärdig alls, faktiskt.. Men jag ÄLSKAR den, jag drömmer om den, o jag känner en viss längtan efter att få prova den, flera ggr om dagen, haha!
 
Jag o en väninna som också ligger i giftastankar/planer pratade lite i veckan o just det här pratet om att hitta klänningen som sitter precis sååå.. Kanske finns den, jag vet inte.. Jag tycker att huvudsaken e att man hittar en klänning som man älskar.. Min kropp e definitivt inte perfekt, 3 barn har hjälpt till att bygga denna skapelse ;) Men Martin o barnen älskar mig oavsett o så länge dom gör det, så e jag perfekt ;)
 
Ja ja, nog snackat om det.
Nu e det jobbvecka, en natt till idag, sen e jag ledig heela påskhelgen :)) det gillas.. Jag brukar ju alltid vara den som jobbar alla storhelger :)
Älskling jobbar dock, så det blir en massa mys (läs trots) med barnen ;)
(jag hoppas dock på  lite glädjestunder emellan trotsen) :))
 
Däremot har vi äntligen fått tummarna ur arslet o köpt markiser.. Jaaaaa, inte en dag för sent!
 
O just nu när jag sitter o skriver detta, så har jag en diskussion med Felix ang pillandet på datorn..
Så när jag tillslut säger med bestämd röst: "Nej Felix! Du får inte röra datorn, då får du gå ut härifrån!"
Så tittar den lilla söta pojken på mig, vänder sig om, tittar UT genom förnstret, pekar o säger: "Där!?"
Skjut mig!!
Hur ska jag kunna vara hård o bestämd mot en sån gullig unge.
Nej Felix, mamma menade inte att du skulle behöva sitta ute i regnet! Jag menade givetvis ut från köket!
 
Nu ska jag passa på att umgås lite med Felix, han drar i mig efter min uppmärksamhet, hahaha!!
 
 
Tjing...
 


Kommentarer
Anki

Åh, planeringen är så himla rolig! :)

2014-04-19 @ 07:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0