Nu gör vi det ♥

Fullt med planering sen några månader tillbaka..
Nu har vi avslöjat våran hemlighet ;)
 
 ♥ Jag o min kärlek gifter oss i sommar  
 
Tiden e helt rätt o all planering e i full gång, inbjudningarna e skickade.. Ska bli så galet kul  ♥
Tänka sig att efter 7,5 år tillsammans o 6 år som förlovade, så slår vi till :)
Känslan inför all denna planering e obeskrivlig.
 
jag älskar att titta på min vigselring,
jag älskar att prova min fina klänning,
jag älskar att titta på barnens kläder dagen till ära,
jag älskar att titta på mina övriga smycken,
jag älskar att se Martins ögon när vi pratar om det,
jag älskar att vi ska få en oförglömlig kväll med dom som berikar vårat liv..
 
Ja, jag kan knappt bärga mig.. Vill att allt ska hända NU!
 
 ♥ Martin - Du har gett mig det finaste man kan få, vår familj  
 
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer
Anki

Som jag längtar!!

Svar: Jag med... :))
Irene

2014-04-14 @ 17:35:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0