Påskafton!

Påskafton i all ära.
Vi har haft en urmysig påskafton. Först en sväng på stan, fika med svåger med familj, sen en vända på Bjarnes o köpte en keps till Felix, ett besök på lekpplatsen o sen hem för lite vila o njuta av den heelt underbara solen..
Det har ju varit galet varm ute idag :))
Sen bar det av till svärmor o Håkan på påskmiddag - alltid lika gott..
När vi kom hem så kom syster Sandra förbi, det blev ett glas rosé o spelande av "Cluedo" med de stora killarna.
Kasper orkade dock inte spela hela tiden ut, han tappade intresset efter ett tag.
 
Nu e det bara jag uppe. Har några avsnitt att titta på ;)
 
O så hoppas jag att det blir lika fint väder imorrn, så jag o barnen kan hitta på något riktigt kul..
 
Nu ska jag kura ihop mig i soffan o invänta ett litet besök av vännen Agneta :)
 
Bjuder på en bild på mina hjärtan :)
 
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0