Underbara sooool...

Idag har jag legat ute o pressat lite :))
Såå gött så. :D
Jag har även passat på att hoppa studsmatta med barnen, tänka sig att det kan vara såå kul, hihi..
 
Träningsvärken från min lilla löprunda häromdagen, gör sig ständigt påmind!!
Jag förstår inte hur man kan få såå ont av att springa lite, haha.. Det var ju knappa 2 km..
 
Idag har våra vänner Marie o Linus varit här o lånat våran bil, dom skulle tydligen ut på ngt litet äventyr o behövde ett extra säte.. Så nu e det ingen som känner igen oss när vi kommer i en främmande bil, hahaha!
 
O så kommer lillasyster Sabina med fam hit ikväll, blir mat, vin o mys :)
 
Nu ska jag leka lite med Felix..
 
Nu kom Jonas hem från en kompis, han e lite dämpad o jag frågar vad som hänt.. Då svarar han att hans kompis pappa hade kommit o berättat att deras katt blivit överkörd o avlidit :(
O så e ju givetvis denna killen alldeles utom sig av sorg :(
Ja, det smärtar i mig... O i Jonas med förstås :(
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0