Badhuset :)

Idag bjöd farfar på äventyr, så vi alla drog till badhuset..
 
Ja, jag kan ju inte påstå att det var någon roligare prövning att hoppa ner i en alldeles för liten bikini, så förutom att tuttarna ville ut från alla håll o kanter, att magen hängde o slängde, så var det givetvis ett stort ärr från op som stirrade mig rakt i ansiktet..
Mindre kul..
Martin kom med fina komplimanger, säger att jag e den finaste osv.. O jag tror på honom, att han tycker det, men jag känner inte riktigt likadant för mig själv..
 
Men min "gris" till svåger tog givetvis lite kort, så jag bjuder på dom ;)
 
Jaaa, bilderna e små av en anledning, jag e med! (hahahahaha) o för att jag inte vill outa alla andra så tydligt här på bloggen ;)
 
Hahahaha...
Nu ska jag drömma mig bort till morgondagen som bjuder på "Tjejkväll" :))
 
 
Tjing..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0