Dags för fest :)

Jaaa, då har jag o Martin varit på fest hos Marie o Linus :)
 
Det var vi, dom o David o Therese :) En riktigt trevlig kväll, så nu planerar jag för fullt för nästa, som då givetvis kommer at vara hemma hos oss :)
Mycket god mat o lite lekar :)
 
De små grabbarna fick vara hos Sandra medan Jonas sov hos sin kompis Rasmus :)
 
O idag väntas jag påbörja mitt nattjobb, o jag får givetvis äran att börja med 5-nätters veckan ;)
Häärligt :)
 
Så dagen har påbörjats tidigt o sen har jag sovit stora delar av dagen, samt byggt en hel del lego med barnen - Legobygge e mycket bra terapi :)
 
 
Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0