Tjejkväll!!

Jaaa, så skönt det var att komma ut ett gäng tjejer o bara äta gott (dricka öl) o tjöta massor :)
 
Nu kände jag ju inte alla tjejer, men de som satt intill mig under kvällen var min svägerska Therese, min vän Nettan, Sandra S o så satt ju självaste Jenny en liten bit bort :)
De andra tjejerna vid bordet, var Jennys vänner :) Men vi hade en riktigt rolig kväll.. O det e sånt som e skönt, att man faktiskt inte behöver känna alla, man pratar ändå :)
 
När jag kom hem, vilket jag gjorde relativt tidigt så var det bara att bege sig till vännen Eva, som var strandad på en fest här i närheten.. Så jag tog någon öl där med, innan jag begav mig hemåt för andra gången den kvällen ;)
 
Sikken liten busing jag e ;)
 
Jag passade även på att besöka vännen Stina idag under en av mina promenader :) Pojken har fortfarande inget namn, men han var givetvis gudasöt!
Vilket litet charmtroll.. Helt klart ätbar ;)
 
Slänger ut lite bilder på mina barn som tagits det senaste :))
 
Älskade barn, ni e fantastiska.......ibland......oftast......men inte när ni bråkar/trotsar......sluta med det.....Snälla?
Ni e ju såå sjukt fina, på bild ;P
 
Nä, förutom all trots som just nu driver mig till vansinne, så e dom ju givetvis högt älskade o helt fantastiska.. Jag undrar dock varför dom kommit in i en trots/bråkperiod SAMTIDIGT.... Alla 3???
Va??
Inte ok!
Så det e en hel del sura o ledsna miner här hemma om dagarna..
 
Men efter en veckas sportlov o Felix som äntligen e frisk från sina vattkoppor så e det ÄNTLIGEN dags för förskolan imorrn :))
Vi e alla glada åt det ;)
 
 
Tjing..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0