En dag hos Malin o Alexander :)

O så blev det lite fikamys hemma hos finaste familjen Apelskog/Wetterhall. O jag testade mitt tålamod o cyklade dit med barnen, Felix i bak o Kasper o Jonas på egna cyklar, haha.. Det tog bara 55 minuter :)
Men kul hade vi, haha!
 
Blev en bild under dagen, på mig o finaste lilla Nova
Jag passade även nyss på att googla på Alexander, o titta vad jag hittade :D
 
"The latest from Alexander Wetterhall (@wetterhall). Professional cyclist by Team @NetAppEndura, proud father of Nova and Gustav, engaged to Malin. Sweden."
 
Haha, detta e ju hur coolt som helst.. Alexander e ju en liten kändis :)) Hahaha!!
O Malin med, typ ;)
 
Jättehäftigt, han finns på Wikipedia, hahaha!
Coolt!
 
Fast jag finns faktiskt också på google..
 
"Irene Tingvall är med i Facebook Gå med i Facebook för att komma i kontakt med Irene Tingvall och andra som du känner. Med Facebook kan du dela ditt liv ..."
 
HAHAHAHAHA!!
Känn konkurenssen, Alexander, hihihihi!!!
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0