God Jul!

Julafton i all sin prakt..
 
Dagen började med att jag stack till jobbet kl 06:30, jag älskar att jobba julafton, det e så mysigt :)
När jag kom hem blev det middag med oss 5 o svärfar, o så Kalle Anka förstås - den minns jag tyvärr inte då jag insjuknade i feber, så blev liggandes i soffan resten av kvällen.
Jag tog några bilder, men alla e från samma stund, haha! När tomten kom så klart :)
Såhär nöjd var Felix över tomten :)
O så en bild på den extremt febriga Irene... Sååååå snygg ju ;)
Ja, fy vilken tråkig julafton.. Jag minns inte mer än det jag ser på de få bilder jag lyckades ta :(
Hoppas på mindre sjukdom nästa jul :))
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0