Bröllopskorten ♥

Ja, bröllopskorten fick vi i veckan.. Behöver jag säga att jag faktiskt inte gjort något annat än att titta på dom, typ heela tiden.. Vi e så fina, ni alla andra e så fina, barnen e såååå vackra  ♥ 
Jaa, allt e såå perfekt..
Jag känner fortfarande för att göra om alltihop en gång till, hahaha.. med samma man alltså ;)
 
Jag har långledigt just nu, älskling går snart på sin semester.. Vi tar det ganska lugnt denna sommar, blir dock en tripp till Danmark o så en sväng till Vimmerby :)
 
Jag har varit sjukt trött efter denna 5-nättervecka, sovit som aldrig förr.. I dag sov jag till 11....oops! men såå gött.. 
Tyvärr drömde jag en väldigt obehaglig dröm, men hoppas på att skaka av mig den under dagen.. 
 
Snart bär det av till vännerna Malin o Alexander, alltid lika trevligt.. 
 
Nu blir det lunch :)
(läs frukost)
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0