Bröllop 14/6-14

Den finaste o viktigaste dagen i mitt liv  ♥
 
Det finns inga ord som kan beskriva hur oerhört lycklig jag e, att jag får dela mitt liv med världens finaste man.
Inga ord som kan beskriva hur det känns att få lova honom evig trohet, att alltid älska, att dela mitt liv med just honom  ♥
Han e den vackraste personen jag någonsin mött, med ett hjärta av guld..
 
O jag blir alldeles rörd av alla fina människor som kom för att dela våran dag med oss, ni e fantastiska..
Ni gjorde verkligen våran dag/kväll/natt..
 
O stort TACK till Eva o Johan för att just ni ville vara våra vittnen o dela denna oerhört värdefulla stund med oss..
Älskar er så väldigt mycket..
 
Lite bilder för att föreviga vår stund även här  ♥
Jag älskar dig mer än livet  ♥
TACK för att du vill dela ditt liv med mig, du gör mig lycklig  ♥
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0