Lyckorus ♥

Förutom alla vardagliga bestyr, så lever vi allt i ett litet lyckorus, jag o Martin  
O nu när den där fantastiska bröllopsresan e bokad :DDDD
Sååååå häärligt..
En vecka med bara min MAN ;)
Huur häftigt e inte det, hahaha!!
 
Nu har jag även påbörjat min 5-nättersvecka igen, rooligt :D
O sen väntas en vecka ledigt :)
 
10 dagar som gift idag 
 
Slänger ut lite bilder, var ju ett tag sen jag bjöd på en del :)
 
Vi fick ju äran att vara barnvakt till min systerdotter Maja den 7/6 
O här kommer lite av den dagen i bilder :)
Jaa, kul hade vi allt.. Hon e ju sååå galet söt o rolig, den där lilla Maja 
 
 
O sen kom alla förberedelser inför bröllopet ;)
Först ut e naglarna 
Vi får ju inte glömma min spraytan, hahaha!
Liite skillnad blev det, haha!
Håret, sminket o bästa Eva på plats :)
O så tar vi en bild på utprovningen att den fina klänningen :)
Fasiken vad kul vi hade, jag vill göra om allt igen.. Ni som inte gift er, gör det.. Satan vad kul vi har 
 
O sist men inte minst så kommer bilder från igår på mina minsta söner, Kasper gjorde ett tappert o seriöst försök att natta lillebror, såååå söta ♥
Nu har kvällskriget startat, så bäst att jag drar dit o ordnar upp allt helt enkelt, hahaha!
 
 
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0