Möhippa!

Jag hade VÄRLDENS bästa Lördag!!
 
Tack alla ni heeeelt fantastiska tjejer för en oförglömlig dag/kväll/natt.. Ni e bäst!!
 
Mina ben o rumpa gör inte bara ont efter Laserdomen, dom gör asont!! Hahahaha... Älskart...
O den mystiske mannen på motorcykeln, hmmmm...
Men jag tror att jag har listat ut honom, hihi!!
Alla lekar, all champange, all öl, alla skratt, all glädje, all gemenskap o att ni tänkt på mig... Jag älskar er..
Tack för att just ni e ni o för att jag får ha er i mitt liv <3
 
Nu laddar vi om batterierna, 2 veckor kvar :))))))))
Sen e det party igen :)))
 
O älskling e mkt nöjd med sin svensexa, även om jag var VÄLDIGT orolig för honom ett tag, hahaha..
 
Jag äger dock inga direkta kort från kvällen, hoppas på att få det.. Men några har jag fått tag i ;)
Så här kommer dom i ordning..
 
Som ni ser så blev jag kidnappad av 4 st maskerade kvinnor, oerhört roligt..
Den stackarn längst bak i bilen, som sticker fram lite, kunde jag inte komma på vem det var - min lillasyster Sabina, haha..
Hon intill mig - Eva
Föraren - Anki
Hon i passagerarsätet - Malin
 
När vi kom fram till Skövde så möttes vi upp av en bil med Agneta o Ullis i :))
När jag kom tillbaka från min HETA dejt, så hade även Jenny o Marie anlänt, dock har jag inte något kort på dom än..
Jag vet att det togs kort heeela dagen, var även en hel del lekar som fotograferades/filmades, hoppas innerligt att få se dessa så småningom.. :)
 
Jag har världens BÄSTA människor omkring mig.. Ni e guld värda <3

När jag blir gammal o dement, så e det detta som jag kommer komma ihåg o återuppleva fleeera gånger :)
 
TACK TACK TACK!!!!
 
 
Tjing...
 
 
 


Kommentarer
Agneta

Vad roligt att du blev så nöjd med dagen! :-) En toppen rolig dag! Som sagt, det är du värd!

Svar: Ååhh, Agneta.. <3
Irene

2014-06-02 @ 10:09:29
Malin

Så fint! Jag är så glada över att du fick en så bra dag o att jag fick vara med o dela den med dig!

Svar: O jag e sååå glad att du var med <3
Irene

2014-06-02 @ 10:10:39
Anki

Du är värd det bästa! Tack för en underbar dag och att jag fick dela den med dig! 💃❤️

Svar: Tack!O tack för att du kom hela vägen hit, för min skull <3
Irene

2014-06-02 @ 12:09:13
Eva

Det var en helt underbar dag och så himla kul att få dela den med dig. Nu väntar vi på den stora dagen och du... säg till om jag ska ha med mig en potta;-) puss

Svar: Hahaha.. Vi kan bestämma redan nu, ta med potta :DDD
Du e fantastisk hela du, Eva <3
Irene

2014-06-02 @ 20:53:28
Sabina

Vad roligt att du var så nöjd med dagen! Älskar dig!

Svar: Jaaa, verkligen jättenöjd <3 Älskar dig massor!
Irene

2014-06-03 @ 05:52:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0