Träningsvärk!

Japp, träningsvärken e ett faktum.. Känner dock att det börjar gå åt rätt håll.. Nu ska jag strax gå o lägga mig, o vila lite inför den kommande jobb natten :)
 
Tack mina underbara systrar o vänner, ni e fantastiska <3
Ni förgyller mitt liv <3
 
Nu e det bara sista fixet kvar.. Idag ska jag ner till stan o kolla klänningen, samt lämna in älsklings byxor, o så måste jag kolla in skoaffären också :)
 
Igår hade vi en helt fantastisk dag, kanske en aning för varmt, men annars helt perfekt.. Barnen tjafsade o så givetvis, men det hör ju till. Vi fyllde poolen, barnen blev som tokiga, hahaha..
Mellan allt mitt spring vid poolen o barnen så umgicks jag även med vännen Jenny, som kom över på en liten fikastund :))
Alltid lika kul.. :)
Idag uträttade vi lite ärenden på förmiddagen, jag fick även köpt ett par vita skitsnygga shorts till Jonas som han ska ha på skolavslutningen :)
Men skjorta får han vara med o bestämma själv :)
 
Nu längtar vi verkligen till bröllopet, det e allt vi pratar om här hemma, haha!!
Det ska bli sååå kul :)
 
Nä, nu ska jag göra ett sista ryck här hemma :))
 
Tjing...
 
 


Kommentarer
Malin

Jag tror Kasper har bjudit in Nova för poolhäng :) Hon sa idag att hon skulle gå o bada hos Kasper o jag försökte hävda att ni inte hade någon..! Haha Men nu förstår jag jag ju att jag hade fel :P puss

2014-06-12 @ 23:18:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0