Då var det dags igen :)

I natt går jag på min 5-nätters vecka :)
Jag har precis laddat kvällsmaten/natta maten ;) O Martin jaga Felix :) Han har ju för vana att springa några varv innan han somnar, bara för att han kan, haha..
 
Idag har vi haft en jättemysig dag, förutom allt det där vanliga tjafset med grabbarna förstås, haha!!
Vi var iväg till Martins pappas förrådstomt o grillade o lekte, tillsammans med Martins bror David o hans döttrar, sååå roligt :D
Lite bilder från dagen..
 
 
 
 
 
 
Det blev även en liten hinderbana, synd att jag inte tog kort på den dock, haha!
 
Ja, en riktigt mysig dag, helt enkelt..
 
Nu blir det allt en kopp kaffe till, innan jag behöver sticka :))
 
Tjing...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0