Fullt ös!

Idag for jag upp relativt tidigt, sen var det dags för ett skönhetsbesök hos svägerskan Therese i hennes salong. Efter det blev det lunch med la familia.. O innan jag hann tänka så blev det dags för en fika nere på stan med min syster Sandra o Jonas.  O nu har jag kommit hem, men ska snart bege mig ner mot stan för ännu ett spinningpass :)
Meen, det e fredag o när jag kommit hem därifrån, så väntas lite vin med Sandra :))
Gött.
 
Jonas passade även på att klippa sig när vi hade fikat, skönt att 2/3 e snygga i håret i alla fall ;)
 
Jag e dock väldigt trött idag.. O det brukar jag bli innan jag går på 5-nätters veckan. O nu ska jag hjälpa Jonas med läsläxan.. Eller hjälpa o hjälpa, jag ska bara lyssna när han läser, haha!
 
Så får skriva lite mer ikväll sen..
 
Kanske t o m kan bjuda på några bilder sen ;)
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0