Hallå, hallå :)

Vilken underbar dag vi har haft här hemma..
Dock började den alldeles för tidigt, hahaha.. Kl 8 ringde uret, inte ok.. Ja, jag vet att det finns människor som går upp tidigare än så, o jag e inte en av dom :D
Vi började dagen med en brak frukost, mannagrynsgröt, ägg, smörgås, juice o kaffe, sååå gott.
Sen bar det iväg till änderna o kanadagässen, mycket mysigt.. Felix kastade inte brödbitar som Jonas o Kasper gjorde utan han gick fram o gav brödet till dom, sööt.
O när vi kom hem så ville Felix leka på trädgården o ja, det gjorde vi.. 1,5 timma bara flög förbi :D
Sen var det dags för lunch, o jag bara måste säga det..
Tackar vet jag rester från dagen innan, guld värt när man e själv hemma  med barnen o inte riktigt har tid, ork eller vilja att hänga framför spisen onödigt länge..
 
O Felix sov länge idag, säkert 2,5 timma :)
 
Jag har druckit på tok för lite kaffe, alldeles för lite.. Har gäspat sen kl 13... Det e så det blir när man kliver upp för tidigt ;)
Har hittat en ny serie som jag fastnat för "Betrayal", hittills mycket bra. Ska se några avsnitt ikväll när barnen lagt sig..
 
Jag har tvätttat o bäddat rent i barnens rum, men ack vilken röra Kasper har. Jag gick in för att bädda rent i sängen o kommer ut 1 timme senare.. Vafan!!
Inte ok!
 
Träningsvärken från spinningpasset igår, gör sig definitivt påmind. :)
Känns bra..
Jag var sjukt duktig o extremt nöjd med vad jag presterade :)
 
Nu har vi precis ätit kvällsmat o snart börjar kvällsbestyren.. Ganska skönt faktiskt.. Det betyder att jag bara kan slappa sen :D
 
Jo, jag har köpt skor till barnen, lägger ut en bild på dom så småningom.. Ja, det börjar ju tydligen bli för varmt för vinterkängor :P
 
O så måste jag ju skriva något om Martin.. Han e ju fantastisk..
När jag kom hem från gymmet igår, så gav han mig en kram o sa: "Åh, så smal du blivit"..
Fattar ni att jag slet hårt, hahaha..
Minst 10 kg borta..
*asg*
Tack älskling.. Ibland väljer du dina ord helt rätt, hahaha!
 
Så en extremt smal Irene gick o la sig igår kväll, alldeles för sent då jag var tvungen att läsa ut bok 1/4 först :P
Hahaha!
 
Jaha, o nu vankas ett blöjbyte o ett krig i vardagsrummet, tydligen :/
 
 
Tjing...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0