Jobbigt dygn!

Ja, detta dygnet kunde ju ha kvittat.
 
Kasper träffade min bror igår o fick en reaktion av hans katt, reaktionen var lite fördröjd så han blev inte allergisk förrän ca 2 timmar efteråt.
Så kvällen igår bestod av allergi mediciner, astma mediciner, frisk luft o konstant oroliga föräldrar. Jag hatar astma!
Jag o Kasper fick sitta utomhus på altanen för då var hans andning som bäst.
O vi sov med öppet fönster.
O i förmiddags stod jag inte ut längre, eller snarare Kasper som inte stod ut längre. Vi åkte akut till VC här i stan där han blev undersökt o fick inhalera ventoline. vilket hade en grymt bra effekt o även gjorde honom lite "hög", haha!!
Ja, jag hade väldigt kul åt honom, från att ligga lealös i mitt knä till att inte kunna sitta still eller hålla tyst, haha!
 
Det blev även lite medicinändringar, så det var ju bra.
 
Sen fick han gå till dagis en sväng, då jag var tvungen att sova inför nattens arbete. Men han var inte kvar tiden ut, utan farmor kom o hämtade honom efter några timmar.
 
O så måste jag ju lägga ut en bild på Jonas nya jacka :)
Den kostar ca 900:- ny o jag fick den på rean för endast 329:- Deet gillar jag :D
O Jonas blev mer än nöjd :)
 
Så nu e det bara jacka/allväderset till Felix kvar, sen kan våren komma :)
 
Nu ska jag få i säng barnen o sen blir det att hinka lite kaffe :))
 
 
Tjing...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0