Men då!

Ja, jisses vad länge sen det var jag bloggade, hahaha!!
 
Antar att mitt intensiva Mars jobbande e anledningen :) Men nu har jag i alla fall varit ledig sen i måndags, dock har jag haft fullt upp :)
I måndags när jag vaknat åkte vi till min vän Michis för o fira hennes lilla Tilde som fyllde 1 år, underbara älskade unge  ♥
I tisdags jobbade älskling o jag hade fullt ös med barnen o fick besök av mina kollegor Edina o Safete, samt Edinas dotter Selma. Mycket trevligt :))
Onsdag o torsdag var lugna, mycket bus, lek o trots med barnen, hahaha.
Igår bar det iväg till Martins mormor o Åke, vi blev bjudna på lunch.. Såååå god mat :)
O när vi kom hem, så gjorde vi oss iordning för att sedan fira vår vän Linus 30-årsdag på Jula.. O ja, det blev nog i alla fall en öl för mycket, haha!
Jag sov bort hela förmiddagen, haha!
Men nu e jag pigg sen några timmar tillbaka ;)
 
Imorrn väntar ett besök hos min kollega Annica som har ett litet vår-event hemma hos sig o sen ska vi på kalas för min svägerska Therese som fyllde 33 år igår :)
 
Nu ska jag o Kasper gå en promenad, det har jag lovat honom :)
 
Hoppas jag hinner med ett litet inlägg i kväll också :)
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0