Softshellsjacka :)

Då har Jonas fått en jättefin jacka, får ta en bild på den sen :)
Hittade den faktiskt på den här köp o sälj sidan på fb :) O den e i nyskick, såå fin :)
 
Känns ju helt underbart att Jonas o Kaspers vårkläder e klara, nu e det bara Felix kvar, o jag hoppas att han kan ha något av Kaspers gamla så jag slipper köpa mer, haha!
 
Efter dessa 2 nätter, e jag mer än trött. Galet trött..
Ska bli skönt med några dagar ledigt..
Älskar mitt jobb dock.. Finns inget bättre än att arbeta med äldre människor ♥
 
Om en stund så ska vi bege oss mot Jula, jag behöver köpa ett nytt mobilfodral.. Det fina blommiga jag köpte sist, har gått sönder..
Vem vet, man kanske hittar något annat kul ;)
O så ska jag o älskling fixa lite med Felix nya säng, han har fått ärva sin kusins säng, en jättefin växasäng :)
Ska bli oerhört spännande o se hur detta ska gå, hahaha!
Jag misstänker att vi kommer vakna mitt i natten av att han river köket, hahaha!
Han e ju en liten terrorist, hahaha!
 
O snart e det dags för en playdate med lillasyster Sabina o hennes familj, känns som om det e alldeles för länge sen nu.. Tror iofs att det bara e någon vecka sen, eller två.. Men det känns längre ♥
Man får ju passa på.
Imorrn blir Maja hela 2 månader gammal, tiden går så fort o från o med nu så börjar det ju hända grejer, plus att tiden kommer gå ännu fortare..
 
Jag ska även passa på att smita förbi Stina inom det närmsta.. Jag vill gosa med Arvid.. Sötaste lilla killen ♥
 
Får lägga ut en bild på felix säng sen när den e på plats :)
 
Nu vaknade Felix, så nu ska vi dra till Jula :)
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0