Tufft!

Ja, nu har jag inte skrivit på några dagar.
Jag har jobbat o sovit mest.. Igår hade jag Meandi party hos Sandra, tack alla ni som kom - Såå roligt.. Blev en del nytt till mig o killarna :)
Det var skönt att få tankarna på annat.. Har haft några tunga dygn, mycket känslor - Inte kul när det händer jobbiga saker på jobbet :(
Men efter partyt så stannade jag, Ullis o Michis kvar, det blev lite vin o tjejsnack :)
 
Idag har jag o de små grabbarna hunnit med ett besök i lekparken, samt handlat lite gott inför kvällen :) E  ju ett måste att hänga i lekparken när vi har sooool ute :)
 
O eftersom att jag älskar att vara ute i tid, så har även älskade Majas dopgåva redan ordnats, haha.. Trots att dom inte ens har bestämt datum än, haha..
Känns lite typiskt mig ;)
 
Idag blir en lugn dag, kasper har återhämtat sig efter allergichocken o Jonas har knappt märkt av att han har vattkoppor o dom e redan på väg bort :)
O jag, jag återhämtar mig också.. Önskar bara att jag hade haft någon att prata med. Det e tufft när man har tystnadsplikt - finns ju inte så många att prata med då..
Det e tufft!
 
Nu blir det en kopp kaffe till, innan det e dags att sätta fart här hemma igen :)
 
O till alla i min närhet - jag älskar er ♥
 
 
Tjing...


Kommentarer
Anki

Usch! Inge roligt :(
Hoppas ni kan prata lite på jobbet så att det känns bättre.
Kramar

2014-03-09 @ 21:06:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0