1:a Maj...

Tänka sig.. Redan.. :)
 
O givetvis började denna dagen sjukt dåligt.. Den mellersta killen i huset har tydligen kommit in i en period, då ALLT ska bråkas om.. Det e såå tufft..
Ibland önskar jag att dom kunde se sig själva genom våra ögon, få se hur enormt mycket vi älskar dom o hur ont alla dessa olika strider gör..
Så dagens planerade utflykt till Mösseberg blev istället en hel dag hemma!
Kul.
O jag har precis kastat 8 st av hans bilar/grävmaskiner som han ändå var tvungen att kasta omkring längs hela golvet.. Vilket gjorde att han nu har smällt i dörren o skrikit oavbrutet i ett par minuter..
O jag sitter som en stenhård mur i köket.. Stenhård på utsidan o gummimjuk på insidan..
 
Vi hade en liten pratstund om barnen idag..
Tänker inte outa barnen här på bloggen alltför mycket.. Men ja. Det har varit en tuff dag!
 
Gött att jag ska jobba hela helgen då :)
Blir spännande o se hur mycket sömn det blir, haha!
 
Nu ska jag återgå till mitt annars ständiga planerande :))
 
 
 
Tjing...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0