Ibland kommer saker ivägen...

... helt enkelt ;)
 
Inte blivit mycket bloggande alls.. Jag åkte på någon konstig smärta i en led, så jag har mest vilat, jobbat en natt, men mest vilat.
Igår var vi iväg till Göteborg, då älskling sprang Göteborgsvarvet, mycket roligt.. O jag får väl helt enkelt erkänna att jag nog blev lite avundsjuk, alla verkade ju ha sååå kul, hahaha!
Kanske vore något att satsa på, ett år, längre fram i tiden, typ långt fram i tiden :P
 
Orkar tyvärr inte fixa med bilderna ikväll, utan gör ett försök imorrn ist :)
 
Idag gjorde vi ett oväntat besök hos vännerna Stina o Fredrik, mycket trevligt.. Borde vi definitivt göra oftare, vi bor ju bara några meter ifrån varandra, haha!
 
Jo, jag var iväg o provade klänningen i veckan, blir en till provning nästa vecka, även håret har frissan ordnat :)
Jaa, detta ska bli sååå kul :D
Jag o Martin e ju helt exalterade över detta som komma skall, sååå kul ju :)
 
Nä, nu ska jag bege mig ut i regnet på en promenad, blir nog svalkande härligt :))
Btw, jag har planterat blommor idag, hahaha...
Inte något jag brukar göra, så jo visst blev jag nöjd, dom hamnade ju i krukorna i alla fall ;)
 
 
Tjing...


Kommentarer
Anki

Är det inte lite tidigt att foxa håret redan nu ;)
Kramar

2014-05-19 @ 19:34:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0